Dear  Friends: 
 
 
Jean Fang 黃靜枝 (President of TAANY 2001-02) is  currently the President紐約幫幫忙基金會. Here is the news of the upcoming fundraising event for Sending Love to Haiti on   Sat. April 3, 11-5 pm at cultural Center of TECONY in  Flushing. 
A few art works from our Taiwanese artists: S. P. Lin, C. M. Liu, CC Yang and Lei Ko Lin.  Also Woody Lin will bring his collection of orchid to the event disregarding his busy schedules. 
 
 
 
 
 
 
紐約幫幫忙基金會的送愛送到海地義賣活動將於201043日星期六早上11時到下午5時於紐約華僑文教中心
  133-32 41 Rd, Flushing, NY 11355   Tel:718-886-7770正式展開。 
感謝熱心的廠商、鄉親、朋友們的贊助,當天將有十餘種的台灣小吃(如:肉圓、碗粿、蚵仔麵線、肉羹、張太太拿手的潤餅),也有女士喜愛的手飾、項鍊、皮包、毛皮,也有台灣特產的蘭花,喜愛藝術品的朋友也可以收集在紐約台灣藝術家的原作。 
此次義賣所得將作為海地職業訓練學校的基金。海地在一月的世紀大地震,全國受創劇烈,傷心殘重,今後的重建工作更需要各種人才與幫助。基金會本著理念,就是除了物質的捐助使免除一時的生活匱乏,更重要的是幫助需要的人學得謀生的技能,如此可獲得長遠的經濟上的自主。 
歡迎各位善心人士踴躍參與,共襄盛舉